بعد مايوه نيللي كريم..سما المصري تتحداها في الجرأة وهذا قرارها الصادم

  • تاريخ النشر: السبت، 12 أغسطس 2017
نيللي كريم وسما المصري

هاجمت الفنانة سما المصري الفنانة نيللي كريم بسبب صورتها المثيرة للجدل وهي بملابس البحر، لتكتب تعليقاً على الأمر معترضة من خلاله على عدم مساواة الجمهور بينها وبين نيللي في حالة لو فعلت مثلها ونشرت صورتها "بالمايوه".

شاهدي أيضاً: جرأة نيللي كريم على البحر تثير غضب الجمهور وردها صدم متابعيها

وكتبت سما المصري معلقةً على صورة "مايوه" نيللي كريم: "بالنسبة لنيللي ((حريه شخصيه)) بالنسبة لسما المصري((قله ادب وسفاله)).......طبعا لو سما المصري هي اللي كانت لابسه المايوه ده و منزله صوره ذي دي كان زمان اتعمل عليا حفله دلوقتي واتمسك لها طبله ورق واشتغلت المواقع تقطيع في اللي جابوني من صحفيين ولاد حلال ومواقع ع النت وصفحات من إياها".

سما المصري تعلق على مايوه نيللي
وتابعت سما المصري قائلة: "طب ماهو الفنانات اللي بيسبقوني في السن وفي الفن بيلبسوا مايوهات عادي اهو اشمعن اااااني؟؟؟.....لكن نيللي نجمه برضو...انا عارفه اني بنت البطه السوده وكمان في فرق سرعات برضو ياسيدي.....امممم....اه لو لعبت يازهر".

وأضافت سما المصري: "بحبك يانيللي....على فكره الصورةعلي صفحتها انا مش سارقاها...انا مش حراميه...انا مغنيه...هههه...بس بصراحه قمر يانيللي ولا يبان عليكي السن والمايوه يجنن عليكي...ربنا يحميكي والله وتمتعينا بالمايوهات الحلوه دي ...هانزل اشتري مايوه ذيه بالظبط ولا عزاء للمنفسنييين".

وكانت نيللي كريم أثارت الجدل بعد نشرها لصورة وهي "بالمايوه" في البحر، أثناء استمتاعها بإجازتها في الجونة بالغردقة، لتنهال عليها التعليقات التي انتقدتها بشدة خاصة وإنها المرة الأولى التي تبدو جريئة لهذا الحد.
 

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار