مي العيدان تسخر من تامر حسني وزوجته: شنو الفيلم الهابط

  • تاريخ النشر: الإثنين، 16 نوفمبر 2020
مي العيدان تسخر من تامر حسني وزوجته: شنو الفيلم الهابط

منذ إعلان مصممة الأزياء بسمة بوسيل انفصالها عن زوجها المطرب تامر حسني، وعدد من النجوم حاول التدّخل.
هناك من حاول الصلح كما فعلت المطربة الإماراتية أحلام التي غردّت عدة تغريدات، وحاولت الصلح بينهما، وهناك من انتقد الوضع كما فعلت الإعلامية الكويتية مي العيدان.
نشرت العيدان مقطع عبر قناتها الخاصة بموقع "يوتيوب" وصفت فيه ما حدث بينهما بالفيلم الهابط. 
كما تحدثت بطريقة ساخرة إلى إعلان المصممة انفصالهما ثم رجوعها عن ذلك وطلب تامر المسامحة منها مؤخراً.
وقال العيدان : "شنو الفيلم الهابط الرخيص هذا اللي صاير أسوأ من أفلام 2020؟"، وتابعت العيدان: "ما حد ميت عليكم".


وقد نشرت بسمة بوسيل قبل أيام خبر انفصالها عن تامر حسني، وخرج اليوم تامر ليوجه رسالة لزوجته عبر خاصية الستوري بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام".
وقال تامر:" :"بسمة حببتي للاسف انتي مفكرتيش كويس و سلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي الي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة .. المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي و ام ولادي .. انا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير".

وتابع :"ليه لما اي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميدي طب حتي يكلمه الاول ايه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل في التليفون او في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة اصلا.. ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للاسف انتي عرفى ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتهلصي من فكرة انك تسمعيهم
ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفغلا انا بشكر كل الناس والفنانين اللس سعوا في الخير لينا.. متهورة بس بحبك".

مي العيدان تسخر من تامر حسني وزوجته: شنو الفيلم الهابط

ليالينا الآن على واتس آب! تابعونا لآخر الأخبار